[X]

לא משנה איך אתם מעדיפים להתרחץ, באמבטיה ארוכה או מקלחת מהירה, מגיע לכם להתפנק בחום נעים וממכר בחדר הרחצה ובמגבות רכות ויבשות. פיקסול נותן מענה חדשני, פונקציונאלי ומעוצב לצורך בחימום חללי רחצה ובייבוש המגבות בכל עונות השנה. הפיקסולים מיוצרים ברמת גימור גבוהה, עוברים בקרת איכות, והינם שקטים וחסכוניים. מהנסיון שנצבר באירופה, וגם בארץ בעשור האחרון, המוצרים אמינים ועמידים לשימוש רב שנים, ללא שום צורך בטיפול או באחזקה שוטפת. לבחירתכם שני סוגי מוצרים:

.

מחממי פיקסול חזית זכוכית מחוסמת – מחמם ומייבש מגבות המחמם גם את חדר הרחצה, מעין רדיאטור-מקרן חום, המגיע במגוון צבעים ומידות בשתי סדרות מובילות, הוא עשוי זכוכית חזקה במיוחד, המסוגלת לאגור חום ולהפיצו, וכולל מתלי מגבות מפלדת אל-חלד. הפיקסול מצויד במפסק הדלקה/כיבוי בחלקו העליון או התחתון (ניתן לסובב) וממנו יוצא חוט החשמל עם תקע רגיל לחשמל. ע”פ ניסיוננו, רוחב המכשיר האידאלי המומלץ לתליית מגבת הוא 60 ס”מ. לבחירה מסדרת GS המובילה, ב- 120 ס”מ גובה: לבן, שחור, אפור בהיר/כהה, בזלת או מראה- המאפשרת הנאה מייבוש וחימום מגבות נעים יחד עם מראה חמה מפיגת אדים, או מסדרת GR הנותנת פתרונות מידה שונות בגימור חלבי או שחור.

.

מחממי מגבות סולם סדרת פאלאס– מחמם ומייבש מגבות עם שלבים בגימור לבן-מט, שחור-מט או כרום-מבריק, עם מפסק מואר. מוצר איכותי ואמין הכולל טרמוסטט מובנה, המגיע בשלוש מידות רוחב/גובה מובילות, ובשני סוגי פרופילים, עגול ומרובע.

.

לרשימת אולמות מכירה ותצוגה לחצו כאן 

.

לצפייה בתמונות נוספות לחצו כאן