[X]

!cid_23D49B21-0332-48A6-AAC8-CABEC3158DCC !cid_32B78D5D-039F-464B-AC12-C3188F292F52 !cid_01BD8FBC-29A7-4616-AAE6-7C7987756B1E!cid_9B5E1FD5-E4AB-49AA-8F0B-974333DF579D

לרשימת אולמות התצוגה והמכירה לחץ כאן

שורה חדשה

פתרון החימום האידאלי לחדרי המגורים

פתרונות החימום המעוצבים של פיקסול, מותג החימום היוקרתי מאירופה, כוללים גופי חימום ייחודיים מזכוכית מחוסמת, המפיצים חום מפנק המדמה את קרני השמש. העיצוב המדויק והנקי, בטיחות ונוחות השימוש והחיסכון בחשמל, הופכים את פיקסול לפתרון החימום האידיאלי לכל חדרי הבית והאמבט – בחורף ובכל עונות השנה.

הפיקסול הוא הפתרון המושלם לחימום חדרים בגדלים שונים בבית ובמשרד ובפרט מתאים לדרישות חימום חדרי ילדים. הוא מפיץ חום שמש נעים ומפנק ואינו מייבש את האוויר בחדר. בנוסף לכך, כפריט איכותי ומעוצב הניתן לתלייה, הוא אינו תופס מקום על רצפת החדר ומשדרג את המראה והאווירה בכל חדר ובסלון.

הכירו תנור חימום לבית חדש, חדשני, מודרני, יעיל, ירוק, המילה האחרונה באירופה! תנורי החימום של “פיקסול” הינם השיטה החדשה לחימום בתים, דירות, חדרי ילדים, חדרי שינה, סלונים וכל מרחב שבו נדרש חימום. הפיקסול הוא חלק מהמגמה העולמית שתופסת תאוצה בשנים האחרונות: מעבר לשימוש בטכנולוגיות ירוקות. הדור הראשון של המוצר, שמעוגן בפטנטים, הושק  לפני כחמש שנים באירופה. כיום הוא עשוי זכוכית מחוסמת ועבה, בלתי שבירה,  שאוגרת ומפיצה חום בלי לגרום לכוויות. הזכוכית מיוצרת במפעל בגרמניה ומגיעה במספר צבעים, שנמצא כי הם המבוקשים ביותר ע”י הקהל שם: אדום, שחור, ירוק ולבן-חלבי. לאחרונה נוסף דגם בגימור מראה, שגם מפיגת אדים, ולכן היא פתרון מעולה לחימום לחדרי אמבטיה, סאונות וספא. הפיקסול מתאים לרוב סגנונות העיצוב בין אם זה וילה בהרצליה פיתוח, לופט בת”א, פנטהאוז בכפר סבא או קוטג’ בקיבוץ. הוא אמנם ממוצב גבוה ותורם לעיצוב, אך הוא לא לעשירים בלבד! את הפיקסול תולים על הקיר ופשוט מחברים לשקע החשמל. ניתן לחילופין, לקבלו עם רגליות ולהעמידו על הרצפה. במצב זה ניתן לקבע אותו לרצפה, או לא- ואז הוא נייד וניתן להעברה בין פינות שונות. תנור חימום פיקסול מגיע עם שלט בקרה חכם. זוהי מערכת עם טרמוסטט מובנה בתוך השלט, שמרגיש את הטמפרטורה בחדר ומתנהג בהתאם לדרישה. הוא בעל 9 תוכניות שליטה מובנות, המשנות באופן אוטומטי את חימום החדר על פי סדר היום שנדרש. למשל: כחצי שעה לפני הקימה הטמפרטורה עולה, עם יציאת הדיירים מהבית החום שוב יורד למינימום, לקראת שעת החזרה הביתה החום שוב עולה, עם שעת השינה החום שוב יורד. כמו כן יש תוכניות שונות לימים שונים בשבוע, כמו יום שישי או שבת, השונים בסדר היום מימים אחרים. אפשר כמובן לעבוד במצב ידני של ON/OFF ובחירת טמפרטורה משתנה בהתאם להרגשה. תנור חימום של פיקסול מפיץ חום נעים, אינו מייבש את האוויר בחדר, ולכן מומלץ לסובלים מבעיות נשימה. לתנור החימום של פיקסול אין “צלעות” או זוויות מסוכנות, הוא לעולם אינו לוהט ואינו גורם לכוויות. הוא בטוח, בטיחותי, ידידותי לאדם ולסביבה. אינו דורש טיפול או אחזקה, ובעל אורך חיים משמעותי.

לגלריית חימום פנים הבית לחץ כאן