[X]



לרשימת אולמות התצוגה והמכירה לחץ כאן


קו המוצרים של פיקסול מציע מוצרי נוחות המשלבים בין קדמה טכנולוגית לרמה ארגונומית גבוהה ומנות גדושות של פינוק!

חדר הרחצה הוא מתחם אינטימי המעניק לנו יכולת להתנתק מכל מה שקורה בחוץ. יש משהו במפגש הזה שלנו עם עצמינו שמעצם קיומו מכניס אתנו למוד של רגיעה וחיבור, רצוי שהוא יהיה משובץ בכמה שיותר נגיעות מפנקות שיעצימו את החוויה. זאת אולי הסיבה לעובדה שתחום אבזור הנוחות בחדרי הרחצה, הולך ומתפתח, כשמציע תמהיל  מעורר השראה של פתרונות נוחות איכותיים, המזכירים גינונים של ספא.
חברת פיקסול מובילה את תחום פינוקי חימום חדר הרחצה כשמציעה ללקוחותיה מראות אמבט נקיות מאדים ומחממי מגבות וכל אלו תוך הקפדה על עיצוב בעל קו אסתטי מובחן וחיסכון משמעותי בצריכת החשמל. מהיום ניתן לשלב בין מראה שנמצאת כמעט בכל חדר, לבין גוף חימום, במוצר אחד בעיצוב עילי. המראה המחממת של פיקסול מגיעה במגוון גדלים ומאפשרת הנאה מחימום נעים וחיסכון בשטח תלייה. היותה מפיגת אדים הופכת אותה למראה המושלמת לחדרי רחצה, בכל עונות השנה. ניתנת לשימוש גם כמייבש מגבות וכוללת מתלי מגבות מפלדת אל-חלד בגימורים שונים לבחירתכם. האמת, בין אם מדובר בחורף, קיץ, אביב או סתיו, אנחנו תמיד נעדיף את המגבות שלנו יבשות וחמימות ואת המראה נקייה מאדים, כזו המאפשרת לראות כל פרט בבירור. קו המראות של פיקסול, משלב גוף חימום ומראה, במוצר אחד, בעיצוב עילי, לתליה אנכית או אופקית. המראות של פיקסול ניתנות לשימוש גם כמייבש מגבות וניתן להוסיף להן מתלי מגבות מנירוסטה בגימורים שונים. המראות של פיקסול מגיעות בארבעה גדלים, מאפשרות חיסכון בשטח תלייה ומפיגות אדים, מה שהופך אותן למראות מושלמות לחדרי הרחצה, בכל עונות השנה. גוף החימום שמציעה פיקסול עמיד CLASS II בלחות, בעל בידוד כפול ברמה של עומד בתקני הבטיחות ,IP- 44 ודרגת הגנה המחמירים ביותר ונושא אישור מכון התקנים הישראלי. השילוב של גוף חימום דקורטיבי וביצועים איכותיים, מציבים את פיקסול כמוצר חובה בכל חדר אמבט. לנוחות מקסימלית, את כל התפעול תוכלו לבצע באמצעות שלט רחוק המאפשר בקרת אקלים ותכנון תפעול גוף החימום באופן אוטומטי בשעות הרצויות לכם.  

בין גופי החימום של פיקסול קיימות גם מראות אשר יחממו לנו את החדר. ניתן למקמן בכל מקום הדורש מראה מחממת כהסקה מקומית, בתליה אנכית או אופקית על הקיר, למשל בהול כניסה, במשרד, בחדר הורים או משפחה, וגם בחדרי הרחצה. מראה מחממת של פיקסול, שהותקנה בחדר הרחצה, תשאר כמובן נקייה מאדים בעת פעולתה. ניתן גם להוסיף למראות מחממות גם מתלה/ים לחימום ויבוש מגבות (בתליה אנכית בלבד). המראה מפיצת החום תחמם בהתאם לטמפרטורה שהוגדרה בשלט, ולרמת הבידוד וגודל החלל לחימום, ופעולתה חסכונית.